Wednesday, November 12, 2008

Perkauman? macam *%$^#$%

Btol gak la org ckp kalo keje dgn tokei cine payah sket..tapi aku tgk kalo tokei melayu pon cam butoh gak..maap la terkasar bahase..tapi tu la kenyataan nye..mmg skang neh aku rase mcm nak bunoh org pon ade...nak bakar kedai pon ade..k la meh aku kongsi cite yg sbeno² nye.. cite nye camni..aku dpt tau cite neh dari membe aku yg keje shif mlm...sblom die cite kat aku.." saya mau cerita sama u..u tamau malah² susah ati aaa" dgr jek ayat camtu..aku da tak sedap ati..die pon cite la..rupenye tokei aku nak bentikan aku keje sbb die nak amek balek staff lame die keje balek kat cc neh... huuuuu panas ati beb..dak cine neh bagitau aku..tokei tak kasi die cite sume neh kat aku..takot bile aku da dpt tau..aku malas keje...hmm tapi aku bkan jenis camtu nak buat taik..ikotkan ati mmg la..tapi kang kalo aku wat taik tak ke yg dpt susahnye aku? berfikir sblom bertindak..maklom la da tua² neh takkan nak ikot kepala sendiri jek... dak cine neh kate tokei nak bagi 2 blan gaji bile die nak bentikan aku..hmm tape la tgk je la camnekan..skang neh aku da pening kepale nak keje kat mane..terai mintak kat cc satu lagi la kot.. tah la aku pon da tak reti nak pk ape..serabut serabai semak samun sme ade.. ape yg aku bole kate skang.. MACAM *%$^#$% TAU!!!!!!!!!!!!!!!

5 comments:

cemut said...

haduh..ape rezen die nk bentikan ko n ambik staff lama tuh..bkn ko ade wat taik ngan die pun..suka2 je nk ambik.. then nak buang org keja sesuka hati..aku pun panas pak..
hmmmmmm!! tp mende lom kompem ag kan..try dl tgk cane..kalao betoi2 die nk bentikan ko..tpaksa laa usha keja len..kalao ko ni ppuan da lama ako suh sesape masok minang ko

hUmmY said...

aik?

baw keje da kne benti?

bengom!

keje lage bontot la yu!

mau?

hahaha

Ryu said...

nak wat cane..takkan nak melutut lak soh jgn buang..tak kompom lagi tu yg bole suke ati mak bapak tiri pelacur dia buang aku...nak wat camnekan..dgr kate cam nak bagi pampasan 2blan..tgk dan lihat jek la

shashazura said...

xpe
kalo xpat keje ctu
g je keje tmpt laen
yg lebey tejamin
:D

angeldream said...

they ol have no gugu !

:angeldream: